Kasım 30, 2018

CHOCO BANK





 


Bu ay bir diğer izlediğim mini dizi de Choco Bank. İsmi diziyi tamamen özetliyor ama ben yine de bahsedeceğim. 

İlk olarak bu internet dizisinin türü dram, komedi, romantik ve işletme olarak belirlenmiş. Toplam 6 bölümden oluşuyor ve bölümleri ortalama 14 dakika sürüyor. Eğer çok vaktiniz yoksa ama yine de bir dizi bitirmek istiyorsanız mini dizilere yönelin derim. Beklentinizi yüksek tutmazsanız pişman olacağınızı düşünmüyorum. Bu arada başroldeki erkek oyuncu Exo grubundanmış, bu grubu sevenler toplanın buraya.:D 







     Konusu



Eun Haeng (EXO-Kai) üniversiteden mezun olmasının üzerinden beş yıl geçmiş olmasına rağmen işsiz bir genç. Eun Haeng Korece'de banka anlamına geliyor ve dizide buna gönderme yapıyorlar. Sürekli iş aramakta olan Eun Haeng annesine karşı kendini çok mahcup hisseder ve iş bulduğuna güzel bir bankada çalıştığına dair yalan söyler. 


Ha Cho-Co ise küçüklüğünden beri yapmak istediği çikolatacılık mesleğini yapan ama günlerce dükkanına dükkan sahibinin dışında kimsenin uğramadığı, böyle giderse işini bırakmak zorunda kalacağını bilen ama asla pes etmeyen bir kızdır. 


Bir gün bu umutsuz ikilinin yolları çakışır ve Eun Haeng çikolata dükkanına gelen müşterilere finansal bilgi vermek üzere işe başlar. Bundan sonra dükkan müşterilerle dolup taşar ve ikisi de karlı çıkarlar. 




Bana kalırsa sanki bu dizi halkı finansal anlamda ve internet bankacılığı hakkında bilgilendirmek için yapılmış. Teknoloji ne kadar gelişmiş ya diyorsunuz izlerken.:D 

Çok beğenerek izlemedim ama izlenebilir bir dizi. Kızın kıskançlıkları beni sinir etse de çok kötü diyemeyeceğim. 10 üzerinden 4 verirdim.




1 yorum:

  1. 4 vererek 6 puan kırdın ve çok kötü değil ha? dfgdghfd

    YanıtlaSil