Kasım 30, 2018

RUBY RUBY LOVE



   Zaman zaman bir şeylere taktığımı biliyorsunuz. Geçen ay lise konulu dizi ve filmlere takmışken bu ay Kore mini dizilerine takmış bulunuyorum. Konu itibariyle geneli aynı olsa da, sonunu dizinin ilk iki dakikasında tahmin etsem de yine de izlemeyi seviyorum. 

  Uzun zamandır bu türde yapımlar izlemememden dolay son zamanlarda tatlı aşk hikayelerini izlemek istedim. Hem bölüm süreleri kısa olsun hem de bölüm sayıları kısa olsun diyerek girdiğim bir sitede bu dizi önerilmişti. Konusunu biraz okuduktan sonra belki severim diyerek başladım izlemeye ancak dizi ilk dakikalarda beni hiç çekmememiş olmasına rağmen başlamışken bitirmek istedim. Çünkü bir bölümü 12 dakika ve toplam beş bölümden oluşuyor. (Bir oturuşta dizi bitirmek isteyenler için bu mini diziler çok ideal kesinlikle.) Ve tüm bölümleri Youtube'da var, kolayca izleyebilirsiniz.



Ruby Ruby Love Konusu



  Dizinin türü romantik, komedi ve fantastik. 

  Ruby sosyal fobiye sahip bir kızdır bu nedenle insanlarla sadece konuşmak bile onun için dünyanın en zor şeyidir. Yandaki fotoğrafta Ruby'nin evine gelen kuryeyle dahi iletişim kuramadığı anı görüyorsunuz. Ama Ruby'nin çok büyük bir yeteneği vardır, o mücevher tasarımcısıdır, taşların anlamlarını eksiksiz bilir ve işini en iyi şekilde yapmaktadır. En yakın arkadaşı Won Suk, Ruby'yi ondan habersiz bir tasarım yarışmasına sokar ve yarışmayı Ruby kazanır. Ama bir sorun vardır ki bu Ruby'nin korkulu rüyasıdır. Ruby'nin tasarımını sunması gerekmektedir. Sosyofobiye sahip biri için sunum yapmak ne demek tahmin bile edemezsiniz. Tam bu sırada Ruby'ye yabancı bir adam sihirli bir yüzük verir. Bu yüzük takılan parmağın sahibini belirli bir süre içinde özgüven sahibi yapar. Peki ya bunun süresi ne kadardır ve Ruby bu yüzüğün süreli olduğunun farkında mıdır?






Konu bu üçlü arasındaki aşk üçgeni etrafında çevreleniyor. Sizce Ruby kimi seçti? Çocukluk arkadaşı Won Suk'u mu, patronu Ji Suk'u mu?


Diziyi beğenmedim, izlettiriyor mu? Evet izlettiriyor. Ancak gerçekten çok sıkılmadıysanız ve çok boş zamanınız yoksa bu diziyi izleyerek vakit kaybetmeyin. Sosyofobisi olan bu kızın fobisi sadece yakışıklı patronuna karşı mı var? Bize anlatılmak istenen ve gösterilen arasında fark olduğunu düşünüyorum. Mesela kendi tasarımı olan kolyeyi yapan ustanın önünde diz çöküp yalvaran da bu kız değil miydi? Ya da sokakta takı satan kadının yanında kendi tasarımını görünce şaşıran? Ve yıllarca evden dışarı çıkamamasına rağmen dizinin sonunda hoşlandığı çocuğun tek lafıyla özgüveninin yerine gelmesi? Özetle, beğenmedim arkadaşlar.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder