Kasım 18, 2018

THE BOSS BABY (PATRON BEBEK)




 Animasyon izlemeyi çok seviyorum. 
 Çizgi film izlemeyi çok seviyorum. 
 Çizgi dizi izlemeyi çok seviyorum. 
 Çizgi film kanallarını çok seviyorum.

     Çok Seviyorum isimli şiirimi okuduysanız Patron Bebek yazıma hoş geldiniz!

     Uzun zamandır izlemeyi reddettiğim ancak en sonunda arkadaş tavsiyesi üzerine izlemiş bulunduğum film. 2017'nin en iyi animasyon filmleri arasına girmiş fantastik ve komedi türünde olan Patron Bebek'in aynı zamanda Netflix'te iki sezon süren 26 bölümlük bir dizisi bulunuyor. Yalnızca ilk bölümün yarısını izledim ama sarmadı. Anladığım kadarıyla filmin devamı niteliğinde bol maceralı ailecek izlenebilecek bir yapım olmuş. Bunlara rağmen filmin üzerine çok şey ekleyebileceklerine inanmadığım ve genel konunun dışına çıkabileceklerini düşünmediğim için zaman kaybı olacağını düşündüm ve ilk bölümü dahi bitirmeden kapattım. 




        7 yaşında olan Tim'in bir gün anne ve babasının eve takım elbise giymiş olan küçücük bir bebekle gelmesiyle başlıyor. Önceleri bu bebeğin ilgi odağı olması ve ailesinin artık kendisini sevmediğini düşünmesi sebebiyle bebekten uzak dursa da bebeğin etrafta kimse yokken bir yetişkin gibi konuşması gibi ilginç davranışları Tim'in dikkatini çekiyor ve sonraları çok yakın oluyorlar. Bebeğin gerçekte kim olduğunu ailesine kanıtlamaya çalışsa da bebekle anlaşma yapıyor, ortak oluyorlar. Film boyunca bu sevimli ikiliyi izliyoruz. 





  Filme gelecek olursak izlediğim süre boyunca ya ne kadar tatlı bir bebek bu diye söylenmekten kendimi alamadım. Hele o emzik sahnesi... Yanaklarını ısırmak istemedim değil. Bir karış boyuyla takım elbise giymiş bir bebek görseniz bence siz de benim gibi düşünürdünüz. Güldüğüm sahneler oldu, genel olarak güzel vakit geçirdim. 


Bebekler gerçekten bu kadar gizemli misiniz, açıklayın.


2 yorum: